ZAČETEK KONCA


Minilo je dobrih 5 let od kar sem prvič objavil zapis na tem blogu. Vse skozi sem skrbel, da sem ažurno objavljal fotografije, blog pa mi je tudi predstavljal  motivacijo za fotografiranje in ustvarjanje ter nekakšno prisilo, da dalje vlečem rdečo nit. Verjetno pa ste lahko opazili, da so objave na mojem blogu v zadnjem času vse redkejše. Izgovore za mojo pasivnost ne bom iskal v pomanjkanju časa, temveč je razlog v pomanjkanju motivacije do fotografiranja. V zadnjem letu se je marsikaj spremenilo. Skupaj s fotografskima kolegoma Alešem Farčnikom in Andrejem Potrčem smo ustanovili spletni portal Fotosfera, namenjen slovenski avtorski in dokumentarni fotografiji, ki bo 23.05.2012 praznoval prvo obletnico delovanja. Vodenje in koordinacija portala nam vzame kar nekaj prostega časa, zato se je čas namesto v fotografiranje preusmeril v lobiranje pri piscih, galeristih in fotografih. Kljub temu pa nam še ni zmanjkalo volje in obljubljamo vam, da za prvo obletnico delovanja  pripravljamo nova presenečenja, ki jih slovenska internetna fotografska scena še ni videla.
Drugi razlog pa tiči v spremembi mojega življenjskega sloga. Zopet sem se vrnil nazaj k tistemu, kar me je pred slabim desetletjem polnilo z energijo in mi dajalo nov zagon pri vsakodnevnih skrbeh in obveznostih – pohajkovanje po gorah in ostalih športnih aktivnostih. Fotografsko torbo sem zamenjal za planinski nahrbtnik, namesto z aparatom pa fotografiram kar s telefonom. Enostavno nimam toliko moči, da bi se v gorah namesto s tišino in idilo narave, ukvarjal s fotografskimi nastavitvami. Poskušal bom citirati fotografa, ki je nekoč dejal (oprostite, ker sem pozabil njegovo ime): »Ne slikajte sončnih zahodov, kajti najlepši so že bili fotografirani. Raje uživajte v njegovem trenutku«. In danes se popolnoma strinjam z njim – raje uživam v trenutkih, ki nam jih ponuja narava in zaradi prevelikega spoštovanja do nje, si ne upam pritisniti na sprožilec.
Po več mescih slabe aktivnosti na blogu, sem razmišljal kaj naj naredim z njim. Naj se poslovim od njega in zaprem določeno poglavje ali naj še vztrajam? Čeprav so besede iz prejšnjega odstavka zvenele kot poslovilo, sem se po tehtnem premisleku vseeno odločil, da bom vztrajal in nadaljeval z objavljanjem in fotografiranjem. Ker čedalje več fotografij naredim z mobilnim telefonom, sem razmišljal, da bi začel objavljati fotografije mojih dogodivščin na tem blogu, vendar sem tudi to idejo opustil. Preveč imam rednih bralcev, ki me ves čas spremljajo po fotografski strani, pa tudi ni dobro mešati jabolk in hrušk. Zato sem se odločil, da odprem nov blog, ki bo namenjen izključno fotografijam iz mojih dogodivščin, ta blog pa naj bo še vedno moja »prisila«, da bom kmalu spet vzel v roke fotoaparat in objavil kakšno novo fotografijo. 

Tisti, ki boste želeli spremljati moje aktivnosti, ste vabljeni, da se mi pridružite:

http://pustolovec.blogspot.com

Torej, se vidimo v naslednji vojni!