1. OBLETNICA MOJEGA BLOGA

Kar ne morem verjeti, kako hitro čas beži. Danes mineva natanko eno leto, od moje prve objave na tem blogu. Sicer sem blog pisal že prej na enem drugem strežniku, vendar sem večino objav napisal na tem blogu in sem se zato odločil, da bom rojstni dan praznoval na tej strani.
Ko sem v teh dneh premišljeval, kaj naj napišem ob tem jubileju, se mi je zdelo primerno, da razkrijem zakaj sploh blogam in kaj je sploh moj namen. Marsikdo misli, da sem najprej začel fotografirati in šele s pričetkom objavljanja na tem blogu tudi pisati. Vendar je bilo ravno obratno. Moje veselje do pisanja sega že v obdobje srednje šole. Profesorica slovenščine Tanja Slemenjak mi je s svojimi razlagami znala približati književnost, na skrivaj pa sem doma poskušal tudi kaj napisati. Kasneje, ko sem se še ukvarjal z gorskim kolesarjenjem pa sem vse pogosteje s seboj vzel tudi fotoaparat in ljubezen je tako postajala čedalje bolj strastna. Fotografija je v nekaj letih postala moj glavni hobij. Kmalu se je v mojem arhivu nabralo kar nekaj fotografij in tekstov in želel sem jih nekje objaviti. Blog se je takrat pokazal kot najboljša rešitev in tako sem začel. Kombiniral sem besedilo in fotografije in v tem slogu nadaljujem tudi še danes. Moja "politika" objavljanja je, da objavljam eno objavo na teden. Seveda so tudi izjeme, da kdaj ne objavim ničesar ali pa objavim dve, morda tri na teden, vendar v osnovi sem si zamislil eno objavo na teden. Tako je ravno tale objava tudi jubilejna in praznuje abrahama.
Na kratko sem vam povedal, kakšen je moj način bloganja in kaj je bil vzrok, da sem začel z bloganjem. Na tem mestu pa bi vas rad malo "potegnil za jezik" in vas prosil, da še sami malo poveste kaj si mislite o mojem blogu. Kaj vas moti, kaj vam je všeč, kaj bi spremenili, so vam všeč moji teksti, slike... Skratka kritizirajte, pohvalite, karkoli....

Oznake: