1. EROTIČNI SEJEM V CELJU - EROS IN AMOR

UTRINKI IZ EROTIČNEGA SEJMA V CELJU - SEJEM EROTIKA 69 2008 - KLIKNI!


Stopiva skozi glavna vrata - a to je vse ali kaj? Tako nekako je izgledal prvi vtis ob vstopu na erotični sejem. Razstavljalcev je bilo tako malo, da sem jih lahko preštel na roke, en mali oder in en veliki oder, nekaj gostinske ponudbe, potem pa se vsa stvar že kar konča... Skratka pričakoval sem veliko več. Jasno mi je bilo, da v Sloveniji ne moremo kar v prvo organizirati erotičnega sejma, ki se lahko ob bok postavi tistim največjim evropskim, vendar sem vseeno upal na malo več.
Mi je pa bilo všeč, koliko ljudi se je udeležilo sejma. Prišli so skoraj vse generacije, seveda nad 18 let, kar po mojem mnenju le potrjuje, da dežela pod alpami le ni več tako konzervativna kot si nekateri mislijo.



























Vseeno pa bi pohvalil organizatorje, da jim je sploh uspelo kaj takšnega pripraviti v Sloveniji, ostajam pa optimist, da se bodo naslednje leto bolje pripravili (pa postavite večje odre, da bo dovolj prostora za vse fotografe:)

Oznake: